Hulp op afstand

Wij bieden hulp op afstand aan voor iedereen. Zelfs als u geen support contract bij ons heeft afgesloten, kunt u altijd naar ons bellen om uw probleem met ons te bespreken.

Bij hulp op afstand hebben we telefonisch contact en nemen we daarna uw beeldscherm over. Wij kunnen op die manier uw laptop of computer besturen. Zo kunnen wij het probleem onderzoeken en hopelijk ook oplossen. U kunt de gehele sessie meekijken wat we precies doen. Vind u het fijner als we fysiek te werk gaan, dan kunnen we langs komen voor hulp op locatie.

Waar kunt u ons voor bellen:

  • Printer problemen
  • Mail instellingen
  • Ongewenste pop-ups op internet
  • Het niet opstarten van verschillende programma’s
  • Installeren van software
  • Camera problemen bij bijv. Teams, Skype, Meet of andere video programma’s
  • Inrichten van back-ups
  • Verwijderen van spyware
  • Koppelen van een laptop of computer aan server
  • Installeren en inrichten van Microsoft 365

Hulp op afstand via internet.

Wij kunnen alleen hulp op afstand aanbieden als u een internetverbinding heeft. Heeft u internet problemen dan vragen wij u te bellen naar ons. Wij kunnen eventueel telefonisch ondersteunen om te kijken of we dit op een andere manier kunnen oplossen.

hulp op afstand

- Hoe gaan wij te werk?

Stuur ons een bericht

    Veel gestelde vragen

    Hulp op afstand is overal toepasbaar, zolang er maar een internetconnectie tot stand gebracht kan worden. Natuurlijk kunnen we u telefonisch helpen om dit voor elkaar te krijgen. Zelfs als u op een zakenreis bent of op vakantie, stopt onze support niet.
    We kunnen u op 2 manieren helpen op afstand. Als u een support abonnement heeft, is de verbinding makkelijk op te zetten. Uw pc of notebook is dan al voorzien van een tool om deze over te nemen. De tweede optie gaat via onze website. U ontvangt telefonisch een code die u in moet vullen op onze website. Hiermee kan er een programma gedownload worden op uw pc of notebook om deze over te nemen.